Greqi/ Infermierja merr dozën e vaksinës anti-Covid, e frikshme ajo që i ndodh më pas

Për tu informuar i pari kliko lartë Follow ↗️↗️⤴️

Një ngjarje e rëndë dhe e fri kshme ka ndodhur në Greqi, në Korfuz, ku një infermiere ka pësuar paralizë pasi ka marrë dozën e dytë të vaksinës kundër koronaviruit. //EKSKLUZIVE vetem ti mundesh ta shikosh vid,eon,duke shty,pur ne rek,la.men 5 sekondshe

Bëhet me dije se ngjarja ka ndodhur në Konfurz, ku një 40-vjeçare, nënë e dy fëmijëve, pa probleme me shëndetin, ka pasur komplikacione pasi ka marrë dozën e dytë të vaksinës.

Mediat greke raportojnë se pasi infermierja ka bërë vaksinën ka pasur temperaturë të lartë dhe një paralizë në këmbë.

Sindikata e infermierëve grekë deklaroi se ky është rasti i vetëm i regjistruar për vaksinën e Pfiser me pasoja kaq të rënda. Mjekët theksojnë se 20% e të vaksinuarve mund të shfaqin simptoma të lehta pas vaksinës, që përfshijnë edhe mpirje të trupit. /huazuar nga 7news

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *